måndag 25 juli 2011

Vad har hänt?!

Förlåt för skitdålig uppdatering.. :/
Men detta har hänt sen sist...
Söndag: Firade farfar 94 år! :D Sen på morgonen var jag , mamma o pappa o tittade när micki hoppade 1.20 med Akilles! :) Gick bra tycker jag! Men lite vägringar , men OK iallafall.  BRA DAG! ♥
Måndag: Idag! :) Firade pappa :D <3  Så åkte vi till high chaparral och hade myspys! ;)
Men underbar dag! Nu har jag packat för imorgon till h-stad.Elin bajsis ska också med o fjanta med mig ! :D <3
Kulkul. Men inte så länge vi är där.. bara ngn dag typ. Menmen, bättre det än inget :)
Så sista inlägget på typ högst 1 vecka.. :/ <3
Sorgligt men vi få höras ÄLSKADE BLOGG!!!!<3
Tar såklart med kameran o ska fota lite ;) <3

/ Lena <3 som kommer sakna er grymt.


Ska se på min älskade och mest efterlängtade....................
 -fortsättning följer EFTER halmstad , stugan - <3



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar