fredag 22 juli 2011

Köplista

Dessa grejer och mycket mycket mycket mer skulle jag vilja köpa till mowitz och mig! :D
 fleecetäcke från hööks för endast 134:- :D
Tattini Daslö Ridbyxa
dom orange ! <3 399:- på hastshopen.se
Limegrönt allround med runt hörn från Mias RS
limegrönt/ljusgrönt schabrak från chevalridsport för 445:- <3
Ridstövel Advance Tretorn
Tretorn Advance , finns typ överallt. Men tycker bäst om dom svarta, mörkblå o bruna. Men mest dom mörkblå o svarta. Tyvärr skulle jag helst vilja köpa röda... :/
Ridstövel Falsterbo GT Tretorn
Falsterbo GT tretorn. Rätt snygga faktiskt. Från att jag har HATAT dom, till att jag tycker att dom börjar bli snygga! :P
X-Cool Damkavaj från Equiline
Snygg röd kavaj , finns oxå att köpa på många ställen men t.e.x på cheval ridsport för 5349:- <3
Ridhjälm Master från Lami-Cell
Snygg Lamicell hjälm. <3 olika priser men oftast typ 900-1000 :- <3

Softup stigbyglar! <3 Vill ha rosa o vit, eller rosa o typ svart. Hihi.


Mycket mycket mer som sagt vill jag ha. Men det får ni inte nu ;D
För nu ska jag äta o sen till hästen med pappsen. :D
/ Kram Lena

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar