måndag 18 juli 2011

Ridsports Hiss o Diss.

Nu ska jag köra ''Ridsports Hiss o Diss. ''
Det går ut på att jag ger upp två ''kända'' produkter och hissar en av dom och dissar en av dom. Ni får klart tycka helt och hållet inte som jag, och jag accepterar det!
Då börjar vi...
Prudoktvara 1.
 

En vanlig John Whitaker hjälp.
Mot.......

Gpa speed air.

Motivation om.. Whitakern: En mycket snygg hjälm, hade gärna haft en sådan. Men för varm för mig på sommrarna.. 
Motivation om.. Gpa Speed Air: Extremt snygg, skulle också mycket gärna vilja ha en sådan. Men lite väl dyr tycker jag för en sådan.. har ju nästan en liknande, som jag har köpt för hööks billigt. 

Men mitt val blir att...
jag HISSAR GPA
o DISSAR JOHN WHITAKERN! 


Håller ni med mig? Det behöver ni inte..
Men  tack för idag, nu blirre slapp o sen sova.. SEN ;) <3
/ lena <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar