tisdag 2 augusti 2011

BAAAAAAAAAACK

Nu är jag äntligen tillbaka från min färd i dom halländska skogarna. ;)
Kom hem igår halv elva. Och SÅKLART satt jag mig vid datan innan jag packade upp, ;)
Saknat mina vänner o mowitz <3 Så idag ska jag rida, efter vi har ätit. När det har blivit lite svalare ( får ja hoppas ^^ ) .
Men dessa grejor har jag iallafall gjort i halmstad .. ( skrev ned dom så jag inte glömde haha):
Tisdag:
Hämtade Elin i tannåker o fikade . Sen drog vi direkt till Halmstad!<3
Vi packade upp osv. Sen åt vi på mcDonalds. 
Senare på kvällen sen så gick vi en tipspromenad. Men antingen barnfrågor eller vuxenfrågor. Vi tog barn, det typ var om pippi långstrump o emil i lönnerberga xD 
Hahaha.Vi kunde verkligen alla svaren. Tills vi kom till skiljefrågan! :O ''Hur många gummiband finns det i burken?''
Vi svarade 44 st. Svaret var typ 57. Så vi vann inte frågesporten tack vare bajs gummibanden ;O Haha. 
Men bra dag iaf! ;)

Nu ska jag fixa på datan lite, men kort om ons-mån ( igår) :
Ons: Bad , shopping.
Tor: shopping,
Fr
e: bad, shopping elin hem :(
Lör: Shopping bad
Sön: Slappdag bad
Mån: STRANDDAG! :D

Aja, får skriva om passet med mowitz sen efter jag kommer hem. <3
PUSS
/LENA

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar