fredag 5 augusti 2011

Gårdagen o Dagen.

Igår var jag med mamma på Lindex vid typ klockan 14.30. Jag köpte en tröja och tittade ut en liknande magtröja typ.
Sen åkte pappa o ja till stallet o ja red. Red inte med stålhättan idag, red med ett par andra som ja kommer visa på bild nedanför. Dom är iaf från Hööks o mkt bekväma. HISSAR! <3
Lätt att göra skänkelvikningar med. Enkelt att trampa ner foten ordentligt oxå. Får be Filippa fotografera när hon kommer hem i kväll/natt. Så det blir la bra ;) Fast vi ska ju inte va ikväll eller natt såklart xD utan på söndag. För imån ( lördag) gifter sig min syster Ida o hennes snart blivande man Mark från England. :) <3
Då kommer oxå Elin .F för hennes farsa ska viga dom ;)
Så ikväll då ska jag va hos mamma på tjejkväll med ida, emma (marks syster), linda (marks mamma) , min mamma , eva (syster) o ja tror ja. ;P
Men ridpasset gick jättebra, red mest i trav o övade på sluta o böja, skänkelvikningar, ridvägar, halvhalter o galoppfatnningar. Så han skötte sig BRA. Men hade önskat att han gick ner i form liiiiite tidigare, menmen! Det var bra iaf o ja är nöjd :D
Övade på att prata med mig själv högt för att komma ihåg allt o berömma mowwe :P Haha!  Pappa undrade först vem jag pratade med. ;)
Men nu ska jag läsa bloggar o äta frukost ;D hejdå!

/ Lena


/ här kommer skorna/


Nu endast 649:-



HISSAR! ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar